Introducing: Rostis!

Nu ni!
Som vi har grejat med Rostis i helgen.
Här är hon:




Hon är ju iofs inte så rostig längre:







Men det viktigaste är ju absolut inte utsidan på Rostis.
Det är insidan som är fruktansvärt tjusig!



Jajemän!
Jag har gjort mig en Hello Kitty-bil!











Den är ju så himla fin så man inte tror att det är sant.
Världens finaste lilla Hello Kitty-bil har hon blivit min Rostis.
1 Pappa:

skriven

Herregud :-))

2 Lott@:

skriven

Håller med Pappa

Du är ju som du vart =)

3 mamma:

skriven

Ha ha ,very nice:)

4 Stina - Obsessive Cuteness:

skriven

Hahah, coolt! :D När jag nån gång har en bil så ska jag också pimpa den med Hello Kitty ^__^

5 Emma:

skriven

HAHAHA! Jag dööör!!!

Vad har du gjort m bilen?! HAHA

Alltså inget illa menat, men jag måste skratta ihjäl mig lite!

6 Emma:

skriven

HAHAHA! Jag veeeeet! Den är heeeelt crazy! Men också mycket, mycket ljuvlig och söt. Det är det som är det fina med att köpa sig en skruttis. Man behöver inte tänka att det är så himlans noga med nånting alls :)

Kommentera här: