Världens finaste lampa!

Jag fick äntligen hem fågelburen från Lilla tussilago idag!
Susade iväg i ett naffs och hämtade den och köpte sladdar och lamp-byggar-grejer och susade hem igen.
Sen har jag smockat den full med fåglar, gjort så att säkringen slog ut ett par gånger, svurit lite, men tillslut blev den klar!

 

Och så himla ljuvlig den blev!
Mycket tjusigare än den dyra i affären!

Här kommer den:

 

 

 

 

 

1 Frida:

skriven

Va duktig du e Emma! Helt ljuvlig!

2 M:

skriven

Fy fasiken va fin!!!!

3 Emma:

skriven

Å, tack! Jag är så attans nöjd med den! Mycket finare än vad jag kunde tro!

4 Uddenhäxan:

skriven

pysselemma!

5 Jossan:

skriven

Superfin lampa! :D

6 Emma N:

skriven

ÅH, oj vad fin den blev. Sån borde du kunna sälja sen va?? Oj du är så bra.

7 Emma:

skriven

Jo, jag funderade på om man skulle kunna sälja den som byggsats liksom. Men jag har ju inte gjort så mycket så det blir ju lite som att sälja vidare nån annans fågel ur lite dyrare bara. Haha! Tvekis på om det skulle gå vägen.

8 Johanna N:

skriven

Ååååååå. Tur du inte önskade i present ändå, den här var ju mycket bättre!

9 Hanna:

skriven

Hej!

Herre vilken tjusig lampa! Måste få fråga vart du köpt fåglarna? Har fått dille på fåglar till dotterns rum.

Tack på förhand!

10 Eleonore:

skriven

Gud så fyndigt! Blev en otroligt läcker lampa :D Tycker det är så fint med fågelburar men har inte kommit på vad man kan ha dom till förrän nu!

11 Emma:

skriven

Tack igen allihop! :)



Hanna:

Jag har skrapat ihop fåglar lite här och var, men de gröna kommer ifrån skapamer.se och de tjusigaste rosa är ifrån lillatussilago.se. Annars har jag sökt på dekorationsfåglar och fåglar och lite så på Tradera och budat hem några. Sen fick jag ett par av svärmor som hade dem som julpynt. Det tipsade en kompis mig om också, att man har fåglar som julgranspynt så det kan man ju söka efter.

12 Malin:

skriven

Så otroligt häftig lampa:) Blev lite avis!

13 juicy couture:

skriven

nice

14 thomas sabo:

skriven

Vackra hem

15 vivienne westwood:

skriven

beautiful house~

16 Mona Ruth:

skriven

Din blev ju tusen gånger snyggare än den dyra historian!!! :D

17 Josefin -Happy Days- (nominerad till årets bloggmama):

skriven

Älskar idén, så snyggt! :-)

18 Mamma till William och prinsessan i magen:

skriven

Mysigt barn rum :)

19 Sanna:

skriven

Ball!

20 johanna:

skriven

Tokfin lampa!!

21 sara:

skriven

vilken cool idé!

22 Callie:

skriven

Åh, jag har också en fågellampa, men med alldeles för få fåglar. Tack för tipset vart jag kan hitta fler!

23 Alice:

skriven

Men herregud va fint! Man blir kär! <3

24 Ida we:

skriven

Sagolikt! Det blev jättefint :)

25 Maria:

skriven

Fantasifullt & snyggt!!!! :)

26 Cindy ▲:

skriven

Åh, grymt häftigt!! Fåglarna ser så äkta ut!! :P

27 yasmine:

skriven

åh kreativt och snyggt kram

28 AnnMary:

skriven

Åh, blev ju sjukt fint :) Kolla in min blogg så får du se hur man kan göra egna skålar av LP skivor :)

29 finns fler:

skriven

Har skapat en blogg som handlar om att visa folk att de inte är ensamma. En blogg där man kan få skicka in sin egen berättelse om något de har vart med om. Har du något du vill berätta för andra? tveka inte att skicka in din berättelse. Självklart får du vara anonym.

Mvh Linnea

30 Emelie:

skriven

Oj vad häftig!

31 Kickan:

skriven

Superfin! Vill göra något liknande!

32 Johanna:

skriven

den är helt fantastisk!

33 rebecca:

skriven

Åhh! Så fint :)

34 shulijo:

skriven

men gud vilken cool lampa jag dör! sån vill jag också ha! vilken underbar blogg! ha en underbar dag!

35 +Edith:

skriven

Gud så fin!!!!!!! Vill också ha en!

36 Ninni:

skriven

Åh så fin! Mycket snyggare också! :)

37 E-B:

skriven

Mycket snyggare än den dyra!

38 Anonym:

skriven

Hej är du intresserad av en tygkasse med häftiga texter? Den perfekta kassen som både rymmer laptopen och skol böckerna? Kolla då in http://tygkassar.blogg.se där du även kan special beställa din unika kasse för bara 95kr !

39 leenaa :):

skriven

riktigt fint! Inte orolig bara att fåglarna ska börja brinna? :)

40 Elin:

skriven

Superfin!! :)

41 yooo! Linda:

skriven

hihi, riktigt rolig idé! Fint blev det också :))

42 sofia:

skriven

Gud va fräckt! =)

43 sophie:

skriven

Otroligt fint! Vad kreativ du är!

44 Klara:

skriven

Åh vad påhittigt!

45 josephine-TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!:

skriven

sugen på en STOR fet länk??

klicka på länken för att komma till tävlingen! :D



http://twinblogg.blogg.se/2011/september/sugen-pa-en-lank.html#comment

46 josephine-TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!:

skriven

sugen på en STOR fet länk??

klicka på länken för att komma till tävlingen! :D



http://twinblogg.blogg.se/2011/september/sugen-pa-en-lank.html#comment

47 INGA - foto&stil:

skriven

så snyggt det blev!

48 Ebba:

skriven

Helt otroligt fin lampa! :)

49 Maja:

skriven

Å vilken underbart fin lampa! (:

50 Linnea:

skriven

51 linnea:

skriven

Otroligt fint! Vilken idé!

52 Julia Lahti:

skriven

fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

53 elsa:

skriven

ASSNYGG!

54 Carro:

skriven

Wooooow så fin!!

55 Eva:

skriven

wow vilken rolig ide! jättefin blev den!! =)

56 Mia:

skriven

Finaste lampan jag sätt.

57 Lovis:

skriven

åh jag har verkligen letat sönder efter en fågelbur! tänkte ju lite göra samma som du, åh vad pepp jag blev nu :)

58 m. ♥:

skriven

åh! hur kreativ är du inte då :')

59 Mamma:

skriven

Blev hur fin som helst Emma:)Kul

60 ania arnesson:

skriven

såg ett reprtage om just den där idén i nån inredningstidning.. kanske därifrån du fick idén?:)

skitfärn blev den!!

61 ISABELLE:

skriven

Men åh vad fin!

62 Elisabeth:

skriven

Otroligt fräck lampa!

63 Sara:

skriven

vad fint och kreativt!

64 Originalet:

skriven

Riktigt ballt ju!

65 F:

skriven

Älsk på den dära,

66 Emma says style, love & rock and roll.:

skriven

Sååå fin!

67 KNORKAN - Inredning och skönhet:

skriven

Vad duktig du är. Det blev jättefint!

68 Dr Dre Turbine pro in ear headphone:

skriven

This is a really good post.http://www.drdre.eu/cheap-beats-by-drdre-butterfly-by-vivienne-tam-headphones-p-200.html Dr Dre Beats butterfly by Vivienne Tam Headphone

http://www.drdre.eu/cheap-beats-by-drdre-pro-performance-professional-headphones-p-181.html Must admit that you are amongst the best bloggers I have read. Thanks for posting this informative article.

70 Leia:

skriven

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

Kommentera här: