Pass på! Gullestuga till salu!

Och en stor grej då:
Vi skickar nog stugan.
Jag ringde mäklare idag och vi ska träffas där när jag åker upp till Gävle.
Egentligen tänkte vi att dom bara skulle fota nu så man får lite sommarbilder och sen skicka ut den typ i april.
Mäklaren verkade dock tycka att man kanske hinner få ut det bums.
 
Å!
Det är fruktansvärt blandade känslor alltså.
Det är ju världens finaste stuga, men vi hinner faktiskt inte vara där nu när vi är mer peppade på att få nån ordning på Grums.
Jag renoverar hellre i Grums än i stugan.

Det har redan börjat ryckas i inredningen.
Haha!
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra.
Jag tänker att jag plockar hem det som får plats och som jag är för kär i, sen vet jag inte om man ska ha loppis med det som finns kvar eller om man kan sälja det delvis möblerat.
Det måste ju ändå vara värt att få en sommarstuga lite möblerad, eller?

Så kom och köp världens gulligaste stuga!
Pass på!

  

 
 

Kommentera här: