Det går sådär

Hej!
 
Long time no see!
Daniel har stuckit till Grums så jag tänkte att jag skulle uppdatera lite.

Just nu ser livet ut lite så här:
Grums, Grums, Grums.
Det är kallt i Grums.
Det går säkringar i Grums.
Det rings varje kväll ifrån Grums.
Jag är inget fan av Grums just nu.
 
Sixten har fått nån slags sov-vägrarperiod.
Det var skillnad att vara vaken på nätterna när han var en liten plutt och man liksom var van.
Nu har man ju hunnit vänja sig vid att sova på nätterna så man blir ju knäckt när han håller på att vakna.
Man tjatar ju alltid om att "Buhu... så här trött har jag aldrig varit.", men nu alltså.
Så här trött har jag ALDRIG varit!
Men det gör ju inte så mycket för om två dagar får man sova mitt på dagen om man vill och sen blir det Berlin och sova, sova, sova.

Mmmm... soooova.
 
Annars har veckan sett ut lite så här:
Jobba, jobba, lämna dagis, inställda tåg, vara arg, stressa, köpa julklappar i panik på luncher, jobba, grinig unge, göra julgodis, få panik över gymnaiekids som startar upplopp och hoppar på varandra utanför kontorsfönstret, frysa, vara trött.
 
Inte så där på topphumör just nu alltså.

Kommentera här: