Mot sjukan!

Å, hjälp!
Det har varit en minut från att åka till akuten här igen...
Ja, men lillis vaknar upp och skrattar lite men så sätter han igång att skriker ett helt nytt skrik.
Ett helt nytt hysteriskrik.
Ett jag-har-ont-skrik!

Men jag vet inte ja...
Sådär superont kanske det inte gjorde ändå:




Alltså 10 minuter innan det där fotot stod jag och ropade till Daniel i telefonen:
- Han har solsting!
- Han har förfrusit sig!!
- Han har brutit benet!
- Eller armen!


Sen kom jag på att jag skulle bada honom.
Ja, men det är hans bästa.
Hade inte badet funkat så hade jag stuckit till sjukan direkt.
Meneeeehh... från panik-ont-skriket till skratt.
Så nej, han kanske inte hade sådär superont ändå.
1 pappa:

skriven

..och då har han lärt sig att om jag fixar värsta hyseriskiket får jag bada. Undrar om det funkar för gubbar med eller om jag får foliehatt. Ska nog pröva lite försiktigt först. Hade bra på er.

2 Emma:

skriven

hehehe... tänkte inte på det.

3 Emma N:

skriven

Hahahaha!! Så kul.

Kommentera här: