Så mycket skoj

Det är så mycket skoj på gång!
Idag släpptes Moneybrothers nya skiva.
Sitter och lyssnar just nu.
Ju-ums!
Och jag måste lyssna in mig så jag kan alla låtar för den 20 december ska jag och Tina se honom på Pustervik!

Men redan på fredag kommer det första lilla skojet.
After work med Johanna!
 
På lördag blir det renoveringsskoj i Grums för jag har lovat att slänga upp en och annan tapet, sätta en och annan list och täta ett och annat fönster.
 
På söndag bokade vi precis att vi ska köra en frukostbuffé nånstans för det var himla längesen.
 
Den första oktober börjar ju också min fitnessfight-månad så då blir det inga frukostmackor längre direkt.

Den femtonde oktober ska jag gå en liten femdagarskurs.
 
För hoppningsvis säljs stugan (Har pratat med mäklaren så nu finns det hopp igen. Alla har inte budat, nån ska till banken och få lånelöfte, en annan har hört av sig i sista minuten och vill komma på visning, och nån tredje fick man inte tag på. Och ja, det verkar bli en utdragen budgivning, men det ser ljust ut igen.)
 
Och jobb-peppen sitter fortfarande i!
 
 
 
 

Kommentera här: