Bästa planen!

Jag slog in julkappar i flera timmar igår och nu är allt fixat!
Ja, det vore väl dumt annars eftersom det är julafton imorgon.
 
Jag hann inte alls med den här sista veckan.
I ett svag ögonblick bestämde jag ju mig för att jobba lite också.
För att hinna med så stack jag till jobbet 05 imorse.

Men morgonen innan någon annan hunnit till kontoret är den bästa ös-tiden på jobbet alltså.
Man är effektiv som aldrig förr!
Jag var hemma innan lunch och då hade jag ändå öst 4-5 timmar.
Eftersom man jobbar ensam så jobbar man effektivt som 6-7 timmar!

Skrämde skiten ur städpersonalen och så susade jag hem igen.
Skiftbyte med Daniel som fortfarande jobbar, men är på hemgång.

Sen är det ledigt så in i bänken!

Vad ska man göra med allt ledigt?!
Min plan är: Titta film, läsa bok, kramas, sova, hälsa på familj och vänner.
Bästa planen!

Kommentera här: