Jag har börjat springa igen!

Jag är så jäkla glad att jag känner mig så stark så fort efter den här förlossningen.
Med Sigge så var jag ett ras.
Skulle på promenad, gick till postlådan, började gråta och gick hem.

Efter Sune så stack jag ut och sprang efter 6 veckor!
Ja, jäkligt långsamt och jäkligt kort, men ändå!
Jag sprang!

2,5 kilometer i snigelfart gav mig blodsmak i munnen men jag blev ändå impad.
2,5 kilometer efter att jag inte sprungit på säkert 9 månader.

Sjukt nöjd!

Nu har ju Daniel varit hemma lite så att jag har kunnat springa då och då.
Jag springer fortfarande jäkligt försiktigt och min lilla tur är slut på 15 minuter men nu är jag inte längre helt slut efteråt och jag blir starkare och starkare.
Fick storhetsvansinne och körde en 4 kilometers häromdagen och det var aningens för tidigt.
Vad helt slut efteråt så jag sliter på med mina kortisar ett tag till.

 

Kommentera här: