Nyår med spring & Frost

Sixten gick precis och la sig med 39 graders feber.
När jag frågade om kvällsbok så fick jag:
- Jag är för sjuk för att läsa.
Han mår nog inte alls så bra alltså.

Vi firade lite nyår idag ändå.
Jag kickade igång dagen med en mil i Sylvesterloppet!
Jag har inte sprungit alls mycket i vinter så jag hade som mål att ta mig runt, tänkte att jag borde kunna släpa mig runt på 1.15.
Men så sprang jag in på 1.06!
Blev superpeppad på att ta tag i löpningen igen när jag kände att jag bara kunde bränna av en mil sådär helt otränad.
Woho!
 
 
 
Daniel stack iväg på galej och jag och kidsen har firat nyår hemma.
Vi lekte restaurang där man fick beställa den godaste maten man visste.
Till nyårsmiddag hade vi alltså: Tacos till varmrätt & marängsviss till efterrätt
Fint värre!

Sen gav vi oss på att skjuta av lite raketer.
Sune grät i förskräckelse och Sixten berättade efteråt att:
- Jag var så rädd att jag egentligen ville gå in.
Jahaaaa! Lyckat med raketer i den här familjen.
 
När Sune hade gått och lagt sig så bullade jag och Sixten upp med snask och kikade på Frost.
Himla mysig sjuk-stuge-nyår ändå.
 

Kommentera här: