Född 2010

Har ni sett Född 2010?
Har ni i så fall hört låten som spelas?

Hur fin?!
Ja, ja... och fånig.
Men å så fin!

 
Iiii!
Jag blir lite lipig jag!
Ja, men att kidsen ska bli superstora snart?!

På tal om eh.... faser och utveckling?! Eller... jah...
Sixten har utdelat sin första blåtira.
Å!
Så jävla pino!!!
När jag kom till förskolan igår så fick jag veta att han kastat nån kloss som träffat en pojkes öga.
De fick åka och kika hos sköterska och det var lugnt som tur var.
Sixten VÄGRADE att berätta nånting om vad som hänt.
 
Så imorse då när jag lämnade Sixten på förskolan igen så kom ju kulmen på pinigheten!
In kommer en pappa med ett barn som har JORDENS blåtira.
ÅÅÅååÅÅÅååååÅÅÅ!!!!
SJUKT KRYSTAD STÄMNING!
Aja, har försökt mig på att prata med Sixten ett par gånger.
Det har gått sådär:

- Men Sixten! Tänk så hade han fått klossen in i ögat så det hade ramlat ut?!?!!!
- Men Mamma... Då hade han ju haft ett öga kvar.
 
- Hur var det med pojken idag då? Pratade ni nått om ögat och sa du förlåt?!
- MAMMA! VISSTE DU ATT BLÅMÄRKET KOMMER ÄNDRA FÄRG TILLS IMORGON?!?!?!?! Han sa det! Idag är det blått, men imorgon kanske det kommer bli GRÖÖÖÖÖNT!!! VISSTE DU DET?!?!
 
 
 

Kommentera här: