Hurt-helg!

Jag har haft långhelg!
Var ledig i fredags för att åka och kika på examenscermoni för brorsan i Växjö.
Var där hundra år för tidigt så jag hann med att shoppa loss i en massa affärer.

På lördagen fick jag släpat iväg hela familjen till Dammekärrs skidspår.
Sixten testade sina nya skidor och var banne mig duktig!
Världens kämpe!
I en kvart... sen åkte han pulka med grabbarna medan jag och Filippa han åka lite skidor.

På kvällen drog jag av 1,1 mil på det!

Idag fick jag nästan hela familjen till att äta bananpannkaka till frulle, plus att vi drog på prommis allihop!
Kanske finns hopp om att bli hurt-familj ändå va?!

Jag hann klämma in att springa 1,2 mil med.
Ganska många kilometer avverkade i helgen alltså!
 
Nu gäller det bara att jag håller i det här flowet
 
Pojkar på pulkaprommis
 

Kommentera här: