Bröllopshelg!

Det har inte bara varit svåra känslor att hantera det senaste, det har också varit ljuvlig känslo-overload när brorsan gifte sig i helgen!
Vilken fantastisk dag!
 
Den känslosammaste dagen i mannaminne.
Jag var toastmadame så jag har planerat och fixat och trixat in i det sista, så det blev världens urladdning med.
Var så kropplsigt slutkörd efter va?!
 
Men bröllop hörrni!
Vilken fantastisk grej!
Jag trodde att jag hade börjat släppa hela bröllopsgrejen själv pga hur ska man orka ta tag i hela planeringen och sätta igång liksom?
Men efter helgen alltså... Jag måste få ha ett bröllop!
Gudars vilken ljuvlig grej!
Jag kommer ju ångra mig resten av livet om jag inte får utlopp för alla bröllopsidéer som ligger och lurar i hjärnan alltså!
 
                        
 
 
 
 

Kommentera här: