Sunes rum

Nästa rum att ta sig an är Sunes!
Först tänkte vi att vi skulle riva en vägg mellan två rum för att Sune skulle få ett större rum så det inte skulle bli orättvist (eftersom Sixten paxade det största sovrummet i huset...)
 
Fast jag tror vi har kommit överens om att låta Sunes rum vara mindre tills han klagar... Så kan man riva vägen då isåfall. Ungarna kommer liksom också ha ett gemensamt "lekrum" i hallen på övervåningen. De har i princip hela övervåningen så då tänkte jag att vi kuna få norpa ett litet rum till kontor så länge.
 
Hur som!
Jag tror att jag har bestämt mig för att spara originaltapeten och bara göra vitt i snedtaket för att det ska bli mindre "rörigt" med allt mönster.
 
Tror det blir prima - och enkelt!
Ska bara släna in ett golv och måla fönstren vita - klaaaaart!
 
 
 
 

Kommentera här: