Augusti 2010

Vi började månaden med att dricka bärs i Lycksele:

dsc00090 (MMS)

 

Vi tittade på en mycket ledsen björn:

dsc00094 (MMS)

 

Daniel metade upp världens största fisk:

dsc00108 (MMS)

Vi hamnade bland raggare...igen! Den här gången i Rättvik:

dsc00119 (MMS)

 

Vi satt på oss roliga hjälmar och åkte sommarrodel:

dsc00120 (MMS)

 

Vi gick och kollade på drömhuset.

Sen stack vi till Stockholm och gick på Sonisphere i regn. Det kollades Alice Cooper, Iron Maiden och en massa andra sånna där farbröder:

dsc00135 (MMS)

När vi hade torkat en smula stack vi till Skansen och kollade på djur:

dsc00143 (MMS)


Vi förlorade budgivningen på huset, så jag stack till stan och tröstade mig med Timo Räisänen och känguruburgare istället:

dsc00146 (MMS)

Jag blev besatt av att tillverka kakfat:


Det käkades kräftor:


Morris gjorde det han gör mest. Sov:


Jag plockade en massa blåbär så det blev blåbär till allt. T.ex. i bullar:


Jag började med Eskils filt:


Cafét öppnade igen efter lite semesterstängt, men jag var inte med alls. Ett café utan Emma. Jag började istället jobba som personlig assistent.



 

Kommentera här: